Ordinace

Ordinace fyzioterapie se nachází v krásném prostoru bývalé mateřské školy. Najdete ji hned v přízemí na ulici Akátové 16. Před vchodem jsou parkovací místa, kde můžete snadno zaparkovat. Pro dotazy, bližší informace či objednání na terapii mně neváhejte kontaktovat telefonicky nebo přes kontaktní formulář.
Provozní doba je flexibilní dle telefonických objednávek.
Nabízím Vám i večerní termíny.

S čím Vám můžu pomoci

• neurologické diagnózy (bolesti páteře – krční, hrudní či bederní části, výhřez meziobratlové ploténky, kořenové dráždění, brnění dolních či horních končetin, cévní mozkové příhody, obrna lícního nervu, syndrom karpálního tunelu, tinitus – pískání v uších, vertigo – závrať…)
  • degenerativní onemocnění páteře a kloubů (artróza, m. Bechtěrev, zúžený páteřní kanál, degenerace meziobratlového disku…)
  • ortopedické diagnózy (operace kloubů – artroskopické či jiné, TEP – totální endoprotézy, patní ostruha, zmrzlé rameno, impingement syndrom, vbočený palec – halux valgus, propadlá klenba…)
  • entezopatie (bolesti z přetížení svalového či šlachového aparátu – tenisový či golfový loket…)
  • poúrazové či pooperační stavy
  • vadné držení těla
  • ošetření jizev
  • bolesti hlavy, zubu a čelistí
  • bolest nejasného původů
  • regenerace po sportu
  • ergonomie práce
  • škola zad
  • a další….

Co si vzít s sebou

Máte-li lékařské zprávy, snímky či jiné vyšetření tykající se Vašich potíží, vezměte je s sebou.