Fyzioterapie

INDIVIDUÁLNÍ FYZIOTERAPIE

Individuální terapie obsahuje vyšetření pohybového aparátu, návrh léčebného plánu a fyzioterapii. Při léčbě využívám techniky z manuální medicíny a kinezioterapie (léčba pohybem). Cílem terapie není jenom odblokovat páteř nebo protáhnout sval, ale naučit pacienta, jak si může pomoci sám (autoterapie) a vysvětlit mu, proč potíže vznikly a jak jim předcházet.

KONZULTACE A PORADENSTVÍ

Máte sedavé zaměstnání a bolí Vás záda? Přijďte se poradit, jak si správně nastavit pracovní místo (výška monitoru, správná židle, podpěra chodidel a další). Využijte různé ergonomické pomůcky pro lepší a pohodlnější sed. Naučte se vhodné cviky pro prevenci negativních účinků jednostranné zátěže.

FYZIOTERAPIE U VÁS DOMA

Nemůžete přijet do ordinace ze zdravotních či jiných důvodů? Nabízím Vám fyzioterapii ve Vašem domácím prostředí. Vhodné zejména pro pacienty, kteří jsou vlivem nemoci, operace či úrazu imobilní a chtějí se co nejrychleji vrátit do běžného života. Nechte si poradit, jaké kompenzační pomůcky jsou pro Vás vhodné.

S čím Vám můžu pomoci

• neurologické diagnózy (bolesti páteře – krční, hrudní či bederní části, výhřez meziobratlové ploténky, kořenové dráždění, brnění dolních či horních končetin, cévní mozkové příhody, obrna lícního nervu, syndrom karpálního tunelu, tinitus – pískání v uších, vertigo – závrať…)
  • degenerativní onemocnění páteře a kloubů (artróza, m. Bechtěrev, zúžený páteřní kanál, degenerace meziobratlového disku…)
  • ortopedické diagnózy (operace kloubů – artroskopické či jiné, TEP – totální endoprotézy, patní ostruha, zmrzlé rameno, impingement syndrom, vbočený palec – halux valgus, propadlá klenba…)
  • entezopatie (bolesti z přetížení svalového či šlachového aparátu – tenisový či golfový loket…)
  • poúrazové či pooperační stavy
  • vadné držení těla
  • ošetření jizev
  • bolesti hlavy, zubu a čelistí
  • bolest nejasného původů
  • regenerace po sportu
  • ergonomie práce
  • škola zad
  • a další….

Co si vzít s sebou

Máte-li lékařské zprávy, snímky či jiné vyšetření tykající se Vašich potíží, vezměte je s sebou.